agyhalottadmin 2014.07.18. 09:45

Pornó VS romantikus filmek

o-ORGASM-facebook2.jpg

 

Egyre többször hallani egy érdekes mondatot férfiak szájából: "A nők számára a romantikus filmek olyanok, mint a férfiaknak a pornó".

Ez mennyire lehet igaz? Próbáljuk kicsit jobban kifejteni ezt a dolgot.

A teljes poszt a lenti "tovább" gombra, vagy a címre kattintva érhető el.

Tudjuk, hogy a férfi vizuális típus, míg a nő érzelmi. De hogyan hasonlítható össze egy romantikus film a pornóval? Egyszerűen. A férfi számára a kielégülés egyszerű, egy nő számára azonban komplexebb. Nem is feltétlenül az orgazmus a döntő náluk, hanem az addig vezető út. Előjáték, romantika, gyengédség, olyan dolgok, melyek cirógatják a lelküket. Ezek az események olyan érzéssel töltik el a nőt, amelyhez hasonlót a férfi csak orgazmus közben/után élhet át. A cél tehát mindkét nemnél azonos: érzelmi kielégülés (is), de míg a férfiaknál ez az aktuson keresztül érhető el, addig egy nőnél nem feltétlenül (nyílván jobb, ha ő is átéli az orgazmust). 

"Az olyan klasszikus filmek, mint például a Tövismadarak vagy az Elfújta a szél, sok nőre éppolyan hatással van, mint a pornófilmek a férfiakra." / femina.hu

Nő = emóció = romantika,érzelmek = romantikus filmek

Férfi = vizualítás = pornó

1.jpg

Valaki egyszer azt mondta: a nőknek annyira kell néha egy romantikus film mint egy csoki egy nehéz nap után...

A két nem mégis "ellenségesen" áll a másik ajzószeréhez. Míg a nők undorodnak a pornótól (többségük), addig mi, férfiak hasonlóan émelygő gyomorral szenvedünk végig egy romantikus filmet (többségünk). A különbség talán annyi, hogy mi nem mutathatjuk ki, hogy utáljuk Chaning Tatum, vagy Ryan Gosling újabb romantikus filmjét, hisz akkor kevesebb eséllyel vinnénk ágyba a kiszemeltet, ezért mosolyogva végignézzük a filmet. Ezzel ellentétben egy nő simán mondhatja kedvenc pronófilmünkre, hogy közönséges, hisz tudja, emiatt nem fogjuk visszautasítani őt az ágyban.

De miért tartják a nők közönségesnek a pornót? A leggyakoribb válasz, hogy azért, mert csak az "út" végét mutatják, azaz az aktust. A nőket az odavezető út érdekli inkább (pornó esetén ilyen nem nagyon van). De a lényeg, hogy őket jobban érdekli a két ember kapcsolata, egymás közt kialakult viszonya, mintsem az út vége. Hiányzik az utazás, amely során végigélhetik az összes érzelmet: első találkozás, vallomás, a randi okozta stressz.

Minket viszont pont az út izgat a legkevésbé. De miért is olyan jó a nők számára, az az utazás, ami a romantikus filmek karaktereivel történik érzelmi síkon? Egyrészt szeretik elképzelni, hogy velük történik mindaz, hogy ők találkoznak egy olyan férfival, akivel elinte kialakul egy kis huncut "egymás kerülgetése" játék, majd a férfi vallomást tesz. Ez utóbbi minden esetben közönség előtt kell, hogy történjen, épp mint egy esküvőn, ahol a mennyasszonyé a főszerep, a vallomásnál is rá kell, hogy szegeződjön minden tekintet. A filmekben a férfi mindig egy reptéren/étteremben vagy hasonló, főleg nőkkel teli helyiségben teszi meg a vallomását, ejti meg bocsánatkérését. Mikor a nő rábólint, a háttérben mindenki sír és tapsol. A nő örül, a statiszták pedig sóhajtoznak, hogy miért nem velük történik ilyesmi. A másik kicsit prózaibb indok a romantikus filmek kedvelésére, az "út" imitálása.

7.jpg

Fentebb írtam, hogy mennyire fontos egy nő számára a szexig vezető út (előjáték, romantika, stb). Egy ilyen film igazi érzelmi hullámvasút, amely hasonló utazási élményt vált ki, mint ami a szexig vezet (optimális esetben) a való életben. Ez már eléggé hasonlít ahhoz, amiért a férfiak pornót néznek. Az is hasonló érzést vált ki, csak a mi utazásunk jóval rövidebb az orgazmusig. Míg a női út hosszabb, rögösebb, addig a férfi út, nem is út, csak egy kis ugrás.

Miért félnek a nők a pornótól, a férfiak pedig a romantikus filmektől? Mindkettő olyan elvárásokat támaszthat a másik nem felé, aminek a partnerük nem tud megfelelni. A nő fél, hogy a férfi a szexfilmeken tökéletes testű női csodákat lát, és talán nem lesz neki elég, amit otthon kap. Van ilyen is, de az már betegség kategória. Az esetek többségében ez nem igaz. Valamint a nőt bátnja, hogy ezekben a filmekben a nő, mint eszköz tűnik fel, nem pedig mint egy spirituális, lelki személy, akinek nem a monoton reszelés a fontos.

A romantikus film pedig olyan férfi ideált tár a nő elé, amelynek nem tudunk megfelelni. Mi nem fogunk esőben a nő után rohanni egy vita után, nem fogunk több tucat ember előtt szerelmi vallomást tenni (hisz ez magánügy), nem fogunk hónapokig udvarolni (a mai pörgős világban). Arról nem is beszélve, hogy a romantikus filmek elején, mikor a két fél íncselkedik, szívatja egymást (romantikus-komédia filmekben ez a rész szokott a komikus lenni), a valóságban nem nagyon történik meg. Ha a való életben egy férfi közeledésére így reagál a nő, akkor a férfi szépen továbbáll. 

2.jpg

Tündérmese hatás: Romantikus filmekben a tökéletes udvarló, míg a pornóban a tökélets nő jelenik meg a felek előtt, és ha nincs helyén az eszük, akkor ezt a hamis ideált fogják keresni a valóságban is. Amúgy is mindkét nemnek meg kell küzdenie a mesterségesen felállított mércékkel. Nők esetén már kiskorukban előjön: játék a babákkal, amiket párban kapni a tökéletes barbie és ken baba, tündérmesék, komolyabb mesék, amelyben a szolgálólányba beleszeret a herceg, később a romantikus filmek, szappanoperák, regények. Mind egy olyan hamis képet építhet a nőben, aminek hatására egész életükben várják majd a herceget fehér lovon (Ismerek 40-es nőt, aki még mindig várja).

"A romantikus regények torzítják a nők szerelemről és szexualitásról alkotott elképzeléseit, a rózsaszín ködfelhőben túlbuzog bennük a romantika, a szerelmet pedig túlmisztifikálják – állítják cambridge-i pszichológusok." /Nem tudom, hol olvastam/

4.jpg

Férfak esetében a magazinokon tetszelgő photoshoppolt modellek, tinédzserkorban pedig már kezdődik a pornónéző időszak, azok pedig tele vannak tökéletes testű nőkkel. Vannak nehézségek, de józan ésszel helyén lehet kezelni ezeket a dolgokat és reális elvárásokkal nekifutni az életnek.

Következtetés, tanulság levonása: A férfi és a nő különbözik. :) Ezt eddig is tudtuk, de akkor bővebben kifejtve: A nő egy érzékeny, spirituális lény, akit jobban kielégíthet maga az utazás, mint az akció. Ellentétben a férfit az akció érdekli, az utazást szükséges rossznak tartja és minél előbb letudná. Míg a nőt az erotika és az erotikus, romantikus történetek jobban vonzzák, addig a férfit maga az aktus érdekli. A megoldás az lenne, ha mindkét fél megtanulná, hogyan működik a másik. A nőnek időnként meg kell adni az utazás élményét, hogy nőnek érezhesse magát, és kiélhesse teljes szexuálítását. Ebből kifolyólag az előjátéknak hosszan kell tartania és fokozatosnak kell lennie. Ugyanakkor a nőnek is meg kell értenie, hogy ez mennyire fárasztó a másik nem számára, ezért nem várhatja el ezt az utaztatást minden alkalommal. Valamint nem szabad olyan elvárásokat támasztani a másik nem felé, amelyek nem reálisak. Ha te olyan harmincas nő vagy, akinek alig volt 2-3 partnere, vagy sohasem tudtál tartósabb kapcsolatot kialakítani egy férfival, akkor jó esély van rá, hogy olvan elvárásokat támasztasz, amelynek nem tudunk megfelelni. Lehet várni a herceget fehér lovon, de akkor egyedül maradsz. Ha te olyan férfi vagy, akinek csak akkor áll fel, ha előtte két tökéletes testű nő kinyalja egymást, akkor esélyes, hogy beteg vagy. 

42 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://agyhalottak.blog.hu/api/trackback/id/tr266471281

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

barkaba 2014.07.18. 14:27:09

A nők nem mind viszolyognak a pornótól. Sőt. De a férfiak sem mind a romantikus filmektől. Sőt. A kiindulás is rossz.

diszkriminans (törölt) 2014.07.18. 14:38:17

Azoknak a filmek, amiket romantikusnak nevezünk, semmi köze a romantikához, inkább a szentimentalizmusból eredeztethetőek.

A legnagyobb baj ezekkel a filmekkel az, hogy sztereotípiákat hoznak létre a nőkben, és sokuk gondolkodásmódját meghatározzák. Nem olyan szempontból, hogy minden elvárásukat meghatározza, hiszen ha így lenne, akkor a férfiaknak elég lenne megnézni pár ilyen filmet a recepthez, hanem olyan szempontból, hogy a filmekből vett közhelyek alapján hülyeségeket csinálnak.

steery 2014.07.18. 14:51:23

Sok romantikus filmet láttam már és volt köztük olyan, ami tetszett (ezért kétszer vagy háromszor is megnéztem). De nem mind jó.
Sok pornófilmet láttam már és volt köztük olyan, ami tetszett (többször is meg lehet nézni az ötujjú menyasszony társaságában). De a többségük vacak. Gusztustalan és primitív. Kókadt pöcsök, szilikonos csajok, pattanások a szereplők seggén, vacak kameraállások, szar hangzás (elcseszett utószinkronnal), undorító cselekedetek (amit a legtöbb ember sose tenne meg józanul). Viszont nagyon sok pornófilmnek remek háttérzenéje van! Ezeket imádom hallgatni. Semmi óbégatás, csak a ritmus, hosszan és egyenletesen. Szuper!
A férfiak valószínűleg azért nem szeretik a romantikus filmeket, mert nem láttak még jó romantikus filmet. A nők meg azért nem szeretik a pornó filmeket, mert nem láttak még jó pornó filmet. Ennyi. De aki keres, előbb-utóbb talál is. Nagy a kínálat, meg az Isten állatkertje és alacsonyak a letöltési díjak.

Lángharcos 2014.07.18. 15:15:34

@diszkriminans: Hehe, és csak a nőkben hoz létre sztereotípiát a "romantikus film", a pronyó a férfiakban nem alakít ki sztereotípiákat. Véletlenül sem. Ugye? :P

driopios 2014.07.18. 15:17:00

@steery: ez csak azért van, mert a romantikus film nagyobb költségvetéssel készül.

Lángharcos 2014.07.18. 15:22:56

Szerintem a különbség inkább nevelés/társadalmi alapú. Ha egy férfiról tudjuk-sejtjük, hogy pornót néz, sok nővel dug, az oké, ha egy nőről halljuk ezt (értelemszerűen nem nőkkel dug, hanem sok férfival), akkor ócskaribancordaskurva.

Szóval ezek után nehezen fogja egy nő azt mondani, hogy ja, nézek pornót. Főleg nem publikusan. De adott esetben a fiújának/barátjának/férjének se (amúgy csodás az a család, ahol nézik, és aztán titkolják a másik elől, mert hát mit fog az mondani róluk)

+ ha valaki 30-as nő, partnert keress, akkor ne az elvárásait adja alább, hanem bővítse a keresést. Attól még, hogy nem akadt megfelelő partnerre, nem kell összeállni valami igénytelen disznóval, még önbizalom javításból sem.

És még hozzáteszem: nőként nem undorodom a pornó nézésétől, de nagyon lehangoló, ha a kisasszony 25 percen át beakadt hanglemezként sikít, hogy jeee-jeeee-jeeeee, csak azért, hogy legyen valami a hangfelvételen a gagyi zene mellett. Hozzáteszem: a sztereotípikus zene is szörnyű.

sas70 2014.07.18. 15:44:41

A pornó általában a nőkre ugyan olyan fiziológiai hatással van a nőkre, mint a férfiakra, igaz leginkább azokra, vagy azokra jobban, akiknek már volt pozitív szexélményük. Amúgy meg egy szar pornó, a férfiaknak sem nagy élmény, max. ha a vizuális hatást kicsit tovább gondolják.

agyhalottadmin 2014.07.18. 18:49:04

Vannak egyébként történettel ,karakterekkel rendelkező pornófilmek is, csak az a gond, hogy attól, hogy jó pornós valaki, attól még nem lesz jó színész és az ilyen filmek itt buknak el. Hiába minden, nem tudják hitelesen eljátszani a karaktereket és ettől nem fog működni a körítés.

Vannak jó romantikus filmek is, de ahogy én tapasztaltam, amit én férfi fejjel jó romantikus filmnek titulálok, azt a nők nem annyira. Amit ők neveznek nagyon szép filmnek, az meg nekem nem szokott tetszeni.

agyhalottadmin 2014.07.18. 18:50:27

@Lángharcos: "Szerintem a különbség inkább nevelés/társadalmi alapú. Ha egy férfiról tudjuk-sejtjük, hogy pornót néz, sok nővel dug, az oké, ha egy nőről halljuk ezt (értelemszerűen nem nőkkel dug, hanem sok férfival), akkor ócskaribancordaskurva."

Ez örök probléma és azért nem foglalkozom ezzel, mert megtette millió más blog. Remélem, akik ezeket a posztokat olvassák, nem így gondolják és nyitottabbak annál, hogy egy sok férfival szexelő nőt leribancozzanak.

Párductestű 2014.07.19. 08:21:11

Az úgymond romantikus filmektől feáll a szőr a hátamon. Nekem túl nyálasak és mindig jó a végük, ami a való életben ugye .... Viszont láttam már jó pornót.

A fehér lovon szőke hercegezész meg nem értem. Egy nőnek a fehér lovon szőke herceg = egy normális pasi, akivel jól ki lehet jönni és még a sex is működik. Ha ez túl nagy elvárás, akkor én kérek elnézést.

A pasik egyébként nem olyan nőre vágynak,akivel jól ki lehet jönni és még a sex is működik???

Egyébként a pornó is alakít ki igényeket a pasiknál. Ha minden filmben ugyanazt a sémát látja, akkor azt gondolja az a normális, és a partnerétől is ugyanazt várja el. Azért itt vannak problémák.

Pixynor 2014.07.19. 09:34:08

@diszkriminans: "A legnagyobb baj ezekkel a filmekkel az, hogy sztereotípiákat hoznak létre a nőkben"

Erről szólt a cikk is. A pornó is ugyanezt teszi a férfiakban.

Pixynor 2014.07.19. 10:13:40

Egyébként egy nagyon jó kis cikk, tökéletesen foglalja össze a lényeget. Megoldást mégsem tükröz, mert valahogy amíg nő létemre én is nyitott vagyok a pornóra, addig a férfiaknak a romantika teljesen más jelent, mint egy nőnek.

A rózsaszínű habos babos romantikától a legtöbb jó érzésű nő behány. Én biztosan. Kimondottan hányok tőle, hogy egy férfi az első randevúra hoz egy szál virágot. Ez annyira, de annyira ciki. Pláne, hogy utána látni sem akarod többet, mert egyébként meg nem jött be az illető. A romantika nem itt kezdődik.

Lángharcos 2014.07.19. 13:47:16

@agyhalottadmin: "Ez örök probléma és azért nem foglalkozom ezzel, mert megtette millió más blog. Remélem, akik ezeket a posztokat olvassák, nem így gondolják és nyitottabbak annál, hogy egy sok férfival szexelő nőt leribancozzanak."

Társadalomban élünk, ahol a többség ezt jelenleg akkor is elítéli, ha az internet egyes bugyraiban összegyűlik pár ember és azt mondja, "hö, ez mekkora hülyeség már".

Pl. a lakókörnyezetemben, munkahelyemen még biztosan többségben vannak a "tradícionális nézetűek".

agyhalottadmin 2014.07.19. 15:19:14

@Párductestű: "Egy nőnek a fehér lovon szőke herceg = egy normális pasi, akivel jól ki lehet jönni és még a sex is működik"

A nők többségénél nem így van. Esetleg az lehet, hogy a "normális pasi" kifejezés alatt mást értenek a nők. :P

agyhalottadmin 2014.07.19. 15:20:53

@Pixynor: "Megoldást mégsem tükröz"

Nyitott vagyok a megoldások megvitatására kommentekben, mert fogalmam sincs mi lehet a megoldás, hacsak nem a jó öreg "kössünk kompromisszumot" séma.

agyhalottadmin 2014.07.19. 15:22:27

@Lángharcos: A többség kétszínű. Mivel nem értek egyet a többséggel, azt teszem, ami logikus, megkeresem azokat a kisebb közösségeket, amelyekkel egyetértek és velük kommunikálok. A többség pedig bekap*atja. :)

Pixynor 2014.07.19. 15:24:51

@agyhalottadmin: háát ez az, megoldás nem akar megszületni, mert mind a két fél csökönyösen a saját kövét fújja, nem tudom, hogy megéljük-e valaha is, hogy közeledni fog egymáshoz ez a két dolog, és nem pedig kompromisszumon fognak alapulni a kapcsolatok. Valahol lehet azért is, mert ez két olyan dolog, ami nagyon nem is közelíthető egymáshoz. A franc se tudja.

agyhalottadmin 2014.07.19. 15:52:41

@Pixynor: Van egy zseniális ötletem :) Kell forgatni egy romantikus pornót!
Kellenek jó színészek, a szokásos storyline, mint minden romantikus filmben, csak itt minden elcsattanó csók lassú előjátékba, majd aktusba torkollik. Mindenki jól jár. Csak így a film hossza minimum 4 óra lenne. :)

Pixynor 2014.07.19. 16:18:03

@agyhalottadmin: Szuper ötlet védesd le :) én ajánlom férfi szereplőnek Mairo Casas-t, ő kedvenc romantikus filmem főszereplője (A felhők felett 3 méterrel, és egy hasonló sztorijú történet tökéletesen megtenné :) Ki legyen a női főszereplő?? :)

agyhalottadmin 2014.07.19. 17:31:06

@Pixynor: Nehéz kérdés, mert aki jó pornóban az nem jó színész. Aki pedig jó színésznő, az esélyes, hogy nem vállalna pornót.

Nagyobb esély van egy pornósból színészt faragni, mint rávenni, hogy színészt, hogy pornózzon. Úgyhogy én talán Brandi Love mellett tenném le voksom (nem mai csirke az tény), de a filmjeiben mutatot némi színészi tehetséget is.

Párductestű 2014.07.19. 18:47:54

@agyhalottadmin: Akkor hogy van? Úgy látszik én csak a törpe minoritás vagyok.

Az viszont egy külön posztot megérne, hogyaszongya:
jó/normális pasi női szemmel és férfiszemmel, totál más
ugyanígy a jó/normális nő dolog

Párductestű 2014.07.19. 18:51:00

@agyhalottadmin: erre már én is gondoltam. Egy jó erős történet, ami magában is megáll + a pornó
nekem vmi kosztümös, középkoros jönne be

agyhalottadmin 2014.07.19. 19:41:28

@Párductestű: Az a baj, hogy a "normális pasi és nő" szubjektív. Valószínű az ideálunkat is belekevernénk, és ami nekem normális nő, az egy másik férfi számára rémálom lenne. Ugyanígy fordítva, lehet, hogy amelyik pasira rámondod, hogy számodra az a normális, én azt kiröhögöm, egy másik nő meg nézne, hogy hogyan mondhatod arra, hogy normális.

Viszont, megpróbálhatom az eddigi tapasztalatim alapján összeírni, hogy szerintem a legtöbb (tehát nem mindegyik) nő, mit ért jó pasi alatt. Elég sok nővel beszéltem (például ha olvastad egy régebbi posztomat az onlnine randizásról, akkor tudhatod), akik 20-35 év közöttiek és a legtöbbjük ilyen férfire vágyott:
- Egzisztencia (lakás, kocsi) - ezzel nincs is baj, ez természetes, csak akkor már leírok mindent.
- Sportos testalkat
- Romantikus, humoros, jóképű
- Alázatos, de határozott, magabiztos
- Férfias, erős, de tudjon gyengéd is lenni
- Kissé őrült, laza, önálló, de engedjen a nőnek.

És most jövök rá, hogy ennek semmi értelme, mert túl hosszú lenne a komment. Ami viszont érdekes, -és ezzel sok újat nem fogok mondani-, hogy mivel a nők érzelmi lények, a hangulatuk is ingadozó. Ebből kifolyólag olyan férfit keresnek, aki épp az adott napi hangulatukhoz passzol.

Ha kalandozós kedve van, akkor a pasi legyen kalandvágyó, őrült, stb. Ha otthonülős a hangulata, akkor legyen a pasi is olyan. Gyakorlatilag egy nőnek nem egy férfi kell, hanem akkor legalább 4-5 féle és azzal van, amilyen épp a kedve. :)

Lángharcos 2014.07.19. 22:41:34

@agyhalottadmin: Ez is egy hozzáállás, de együtt kell élni valahogy a többséggel.

Pixynor 2014.07.20. 01:42:29

Háát ehhez érdemben nem tudok mit hozzátenni :) úgyhogy hiszek Neked :) Te vállalod a rendezést enyém a forgatókönyv :)

agyhalottadmin 2014.07.20. 08:57:49

@Pixynor: Érdekes film lenne, az biztos. :P

Pixynor 2014.07.20. 10:56:01

@agyhalottadmin: " Egzisztencia (lakás, kocsi) - ezzel nincs is baj, ez természetes, csak akkor már leírok mindent."

Én nő vagyok, de ez nem így van. Szerintem egy nő akkor rendelkezzen ilyen elvárással egy férfival szemben, ha ezekkel ő is rendelkezik. Egy kapcsolat akkor tud működni, ha abban a felek egyenlőként, egyenrangú félként vesznek részt.

Az a nő aki a fiatalságára és szépségére apellálva megfog magának egy egszisztenciával, házzal, jó állással rendelkező férfit, ez a kapcsolat meddig tud működni?? Amíg a le nem szüli az egy két gyerekét és a pasi pár éven múlva lecseréli egy sokkal fiatalabb karosszériára, akit szintén vonzani fog a férfi vagyona. Ez a nő akkor ott "utcára" kerülve a pár gyerekével, vajon mit fog kezdeni az életével?? Persze, ha az aranytojó tyúkot sikerül megfogni a pasi személyében, anyagi gondja sosem lesz. De akkor is mit fog ő akkor ott képviselni??

A másik mihez kezdjen a kevésbé jó külsővel rendelkező nő??? Az egzisztenciális pasasok, nem őket fogják választani, mert nem igazán mutatnak jól reprezentációként.

agyhalottadmin 2014.07.20. 13:24:57

@Pixynor: Egyetértek.

"A másik mihez kezdjen a kevésbé jó külsővel rendelkező nő???"
Annyiféle trükk van, smink, push up, stb. Még egy átlagos nő is bombanőt tud faragni magából. De tény, attól ez még nem hosszútávú megoldás.

Pixynor 2014.07.20. 14:15:40

@agyhalottadmin: oh, én nem gondolnám, hogy a nő a sminktől push up- tól lesz jó nő. Nem lehet sminkben és push up ban aludni állandóan, persze hajilag öltözködésileg alkatilag ki tudja a legtöbbet hozni magából, de akkor sem veheti fel a versenyt a genetikailag és némi kiegészítőkkel felruházott pláza cicus szépségekkel. És a kevésbé jó kaliberű pasik, mert valljuk be, ilyenek is vannak, is szintén a szép nő rétegből fog mazsolázni. Szóval....

Érdekes ez a világ. Tegnap voltam R-Go koncerten, felidéződött bennem a 1980-1990-es évek retro feelingje az dalaik által. És már akkor is megénekelték a szerelem szerencse kérdése semmi más. Pont mint az ötös lottó. Van aki szerencsés van aki baszhatja egész életében :)

agyhalottadmin 2014.07.25. 16:30:34

@Pixynor: Magamból tudok kiindulni, szóval ez most nem biztos, hogy minden férfire igaz lesz.
Ha én a párommal együttöltött idő 99%-ban elnyűtt pólóban és smink nélkül látom, akkor az tudatosul bennem. Ha az együtt töltött idő legalább 30-35 %-ban szexin öltözne, és azt látnám, akkor az jobban tudatosulna és jobban beindulnék.

Itt a misztikum a lényeg, ne lássuk a párunkat pisilni és hasonlók, mert az elveszi az egészből a szexiséget. Nem tudom mennyire érthető, amit írok.

Tudom, hogy nem lehet mindig talpig sminkben, de mikor x éve együtt vannak a párok, akkor bizony az van, hogy a misztikum eltűnik...

Pixynor 2014.07.25. 16:43:05

@agyhalottadmin: oh tökéletesen tudom miről beszélsz, én már túl vagyok egy ilyen kapcsolaton és teljesen igazad van :) Minden kapcsolat halála, ha a nő megszűnik létezni, mint Nő, a férfi meg mint FÉRFI. Emlékszem miután 16 év után újra kiöltöztem és mentem szórakozni, az ex leesett állal bámult rám és pont azt kérdezte, hogy én miért nem tudtam így kinézni. A válaszom az volt: nem volt rá igény. Mert ő is egésznap melos ruhában járt kelt, farmert polót egy évben kétszer ha húzott. Persze most már ő is másképp csinálja az új barátnővel.

agyhalottadmin 2014.07.25. 18:30:29

@Pixynor: Igen, én is sokat tanultam ebből, már én is máshogy csinálom. :)

Csak mikor új partnered van és ő ezzel nincs tisztában, nehéz neki elmagyarázni, hogy mi a helyzet.

Pixynor 2014.07.25. 19:07:07

@agyhalottadmin: háát remélem majd igyekszik :) szerintem ha Te nem hagyod el magad, ez őt is inspirálni fogja.

agyhalottadmin 2014.07.25. 19:10:49

@Pixynor: Egy másik rövidebb kapcsolatomból egy példa: Nem hagytam el magam, edzeni kezdtem, mire a reakció, hogy én újra "vadászni" készülök azért hozom magam formába. :P Magyarázkodhattam...

Pixynor 2014.07.25. 21:07:35

@agyhalottadmin: hááát az a baj, hogy az én tapasztalatom is az (nem saját, hanem a környezetemben lévő emberekkel kapcsolatosan), hogy igen e téren igen veszélyesek vagytok Ti pasik, szóval... ez nem megalapozatlan kijelentés a legtöbb esetben :) Persze, lehet, hogy Te kivétel voltál :), aki erősíti :)

agyhalottadmin 2014.07.25. 21:53:54

@Pixynor: Azt hiszem, ez egy olyan helyzet/szituáció, amit csak akkor lehet megbeszélni, ha mindkét fél elég érett érzelmileg.

Pixynor 2014.07.25. 22:49:25

@agyhalottadmin: Oh, igen és máris a blogodnál tartunk, ami pont arról szól, hogy kinél (nők-férfiak), mi vált ki érzelmeket :).

Na jó, nem ugratlak tovább :) Szerintem egyvéleményen vagyunk :)

agyhalottadmin 2014.07.25. 23:04:27

@Pixynor: :) Lassan két hete nem írtál új posztot, nincs ihlet?

Pixynor 2014.07.25. 23:16:29

@agyhalottadmin: jaj én nem vagyok olyan bazi nagy írogató ám :) és ötlet lenne (újabb ihlet azóta nincs :)), csak... lehet, hogy a téma felháborodást keltene, illetve nem is tudom :)

agyhalottadmin 2014.07.26. 07:31:37

@Pixynor: A legfelháborítóbb témák azért okoznak "sokkot" mert bemutat egy olyan igazságot, amit nem mindenki szeretne tudni. Szerintem nyugodtan írdd meg, kit érdekel, hogy ki háborodik fel, a blog a tied, a te véleményeddel.

Csengeri Zoltán 2015.02.28. 11:09:56

Az a baj, hogy a mai világban a romantikus és a pornófilmek is értelmüket vesztik. A legtöbb pornó szerintem is gusztustalan. A romantikus filmek helyszínei sokszor tengerpartok, meg szép nagy hegyek. Magyarországon nincsenek tengerpartok, a nyaralás meg drága. Szép hegyeinkből is kevés van, de nem is ez a lényeg. Eleve agyon van a cselekmény bonyolítva, és a mai Adobe After Effects korában össze-vissza van sok cselekmény manipulálva, úgy, hogy köze sincs a fizikai valósághoz.
A szerelemhez vezető út viszont egyértelmű, hogy a személyes találkozásban nyilvánul meg, csak az a baj, hogy most már nagyon sokan, főleg a lányok, bele vannak bújva az okostelefonjukba, és azt nyomkorásszák, és szerelmes idézeteket posztolnak ki Facebookra. (buszon ezt látni, ahelyett, hogy ha feljebb tekintenének, lehet, hogy ott lenne az a bizonyos jövendőbeli szerelmük, akiknek még esélyt sem adnak, mert fel se veszik velük a szemkontaktust.) Tehát a saját képzeletbeli világukban élnek, ahelyett, hogy kimozdulnának, eljárnának bulizni, tánciskolába, egyéb ismerkedő helyre. Ami mondjuk ez mellett még az agyamra megy, az a "jógázás", ami ha jól tudom a meditációról szól, tehát mesterségesen belenevelik a nőkbe, hogy "csukd be a szemed, és éld a képzeletbeli világodat, ne foglalkozz a valósággal". (Én szvsz a fizikai valóságon túli világgal ráérek majd a halálom után is foglalkozni.) A férfiak meg tömegével lepik el a társkereső oldalakat - jogosan - mivel máshol nem találkoznak lányokkal, és tömegével írnak nekik. Egy nő, ha mégis megpróbálkozik, kap 100 üzenetet naponta, és azt se tudja kinek válaszoljon. A férfiakba meg mesterségesen belenevelik/próbálják beléjük nevelni, hogy csak a Barbie babák az igazi nők. Így nagyon sok férfi perverz állattá válik, (de messze nem csak a fiatalok körében, hanem pl. sok 40-50-es vén trottyos férfi miért akar dugni 20-as lányokat, amikor a nők körében kb 30-40 körül van egy komolyabb magányosabb réteg, és korban passzolnának is). A férfiak másik csoportjának van a legnehezebb dolga, akik komoly szerelmet akarnak. A komolyabb kapcsolathoz pénz is kell, viszont ott van mindig a bibi, hogy ha van egy nőd, akkor azt akármikor kiszemelheti egy másik pasi is, és akkor már ott van a félelem, hogy a nőd mennyire hűséges, és mennyire rib@nc, mert ha utóbbi, akkor már kár rá pazarolni egy fillért is! Mindkét nem megéri a pénzét. De a legnagyobb gond a technológia fejlődése miatti társadalmi válság, régebben csak-csak eljárkáltak az emberek, manapság már lusta igazából mindkét nem, mert egyszerűbb az ágytól 2 métert megtenni a számítógép, vagy a TV felé, mint feláldozni egy estét arra, hogy fizikailag találkozz, és ismerkedj más emberekkel.
süti beállítások módosítása